Kezdőlap > GYIK

GYIK

Mire jogosít fel a Magikakreativ.hu oldalán a regisztráció?
 
Ha Ön regisztrál weboldalunkon, vásárolhat webáruházunkban, valamint rendszeresen megkaphatja hírlevelünket. A webáruház oldalait regisztráció nélkül is megtekintheti, ám ha rendelni szeretne, előbb regisztrálnia kell magát.
 
Hogyan regisztrálhat?
 
Kattintson a fejléc Belépés menüpontjára, majd a Regisztráció részen megkezdheti a feliratkozást. A regisztrációnál a nevét, címét, e-mail címét, telefonszámát, a jövőbeni azonosítóját és megerősített jelszavát kell megadnia. Viszonteladók a fejléc Viszonteladói regisztráció menüpontjával regisztrálhatnak. 
 
Hogyan léphet be oldalunkra a későbbiekben?
 
Ha Ön már regisztrált tag nálunk, és szeretne bejelentkezni, egyszerűen csak írja be azonosítóját és jelszavát a fejléc Belépés menüpontjára kattintva.
 
Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
 
Klikkeljen a Belépés menüpont alatt található „elfelejtett jelszó” linkre, és a megadott e-mail címre azonnal elküldjük jelszavát.
 
Hogyan módosíthatom az adataimat?
 
Adatai módosításához először be kell lépnie oldalunkra. Ekkor a rendszer automatikusan a „Vásárlói fiókjába” irányítja, ahol módisíthatja adatait a már ismert regisztrációs űrlapon, illetve megadhat szállítási címet, és korábbi rendelései adatait is itt találhatja.
 
Mi történik az adataimmal?
 
Személyes adatait, melyeket a regisztráció során megad, és amelyek a vásárlás során jutnak a ZKI Vetőmag birtokába, rögzítjük, azokat titkosan kezeljük, és harmadik személyeknek nem adjuk át. Az Adatvédelmi nyilatkozatunkban részletesen tájékozódhat arról, hogy adatait a ZKI Vetőmag mely tevékenységi körökben használhatja fel.
 
Mi lehet a probléma, ha Ön nem tud belépni, illetve vásárolni?
 
A Webshopban történő vásárláshoz, bejelentkezéshez Önnek böngészőjében engedélyeznie kell a "cookie"-k használatát. Internet Explorer esetén ezt a következő helyen teheti meg: Internet Explorer/Eszközök/Internet beállítások/Adatvédelem. Kérjük, vásárlás előtt ellenőrizze böngészője beállításait! Amennyiben ez nem segít, kérje szakember segítségét!
 
 

Vásárlás a webáruházban

 
Miért érdemes a webáruházunkban vásárolni?
 
Kényelmesen, otthonról is leadhatja rendelését, továbbá értesülhet legfrissebb akcióinkról. Megrendelését gyorsan, hatékonyan és ingyenesen adhatja le kollégáinknak, mindezzel időt, pénzt és energiát megspórolva magának. 
 
Hogyan zajlik a vásárlás folyamata?
 
o Az első lépés, hogy regisztrál és bejelentkezik.
 
o A bal oldali menü segítségével válassza ki a megvásárolni kívánt termék kategóriáját, majd kattintson rá egyszer.
 
o A következő pontban válassza ki a termék csoportot, majd kattintson a termék képére!
 
o Válassza ki, az Önnek megfelelő terméket.
 
o Adja meg a termék darabszámát a termék képe melletti „Kosárba rakom” dobozban.
 
o Ellenőrizze kosara tartalmát, hogy valóban a kívánt termék van e benne
 
o Ha más terméket is szeretne vásárolni, akkor válassza a „Tovább vásárolok” lehetőséget
 
o Ha befejezte a vásárlást kattintson a pénztár gombra.
 
o Ezt követően már csak adatainak esetleges módosítása van hátra, illetve a fizetés és átvétel módjának kiválasztása.
 
Hogyan használja a kosarat?
 
Amennyiben Ön meg szeretne vásárolni egy terméket, a termék leírása mellett található Kosár ikonra kattintva lehetőséget kap arra, hogy a kívánt árut kosarába helyezhesse. A kosarában elhelyezett áruk mennyisége és ára nyomon követhetők az ikon alatt feltüntetett információ alapján.
 
Mit tegyen, ha törölni szeretné a rendelését?
 
Ha törölni szeretné a terméket a kosarából, csupán a Tétel törlése gombra kell kattintania.
 
Hogyan kaphat igazolást megrendeléséről?
 
A megrendeléséről a  ZKI Vetőmag egy autómatikus e-mailt küld Önnek, melyben részletesen visszaigazoljuk a vásárlást, majd 24 órán belül kollégánk is felveszi Önnel a kapcsolatot emailben vagy telefonon.
 
Hogyan győződhetek meg arról, hogy a megfelelő terméket választom?
 
Az oldalon minden termék mellett megtalálja azok részletes műszaki paramétereit. Önnek mindössze arról kell megbizonyosodnia, hogy a termék kompatibilis-e saját rendszereivel. Amennyiben még ezek után is bizonytalan, bátran forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a honlap bal oldalán, az információk modul Online ügyfélszolgálat menüpontjában  található űrlap kitöltésével és elküldésével, vagy írjon emailt a következő email címre: raktar@zkivetomag.hu.
 
A megrendelés után mennyi idő elteltével vehetem kézhez a terméket?
 
A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
 
Mi történik, ha a kiérkezett termék nem felel meg az elvárásaimnak?
 
Lehetősége van a termék visszaküldésére, de a terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. 
 
 

Vélemények, reklamáció

 
Hová fordulhat, ha észrevétele van egy szolgáltatásunkkal kapcsolatban?
 
Véleményét, észrevételeit az információk modul Online ügyfélszolgálat menüpontjában  található űrlap kitöltésével és elküldésével juttathatja el hozzánk, vagy elküldheti a raktar@zkivetomag.hu email címre is. 
 
Mit tegyen, ha reklamációt szeretne tenni?
 
Reklamációját szintén az információk modul Online ügyfélszolgálat menüpontjában  található űrlap kitöltésével és elküldésével juttathatja el hozzánk, továbbá a raktar@zkivetomag.hu címen is fogadjuk azt. A problémát illetékes kollégánk a lehető legrövidebb időn belül igyekszik megoldani.
 
 
Ha a fentieken kívül más kérdései lennének, vagy a fenti kérdések kapcsán más/további problémák vetődnek fel, akkor keressen meg minket e-mailen vagy telefonon!
 
 

elker.hu

 
További kérdéseire választ kaphat az Infokommunikációs Államtitkárság honlapjának elektronikus kersekedelemmel foglalkozó oldalain (http://elker.hu). Itt bővebben tájékozdóhat az ágazat friss híreiről, valamint hasznos tanácsokat kaphat az internetes vásárlás és kereskedés témakörében.