Strict error:Non-static method emailWHAT::cloakMail() should not be called statically in /home/zkivetom/public_html/system/library/emailWHAT.php:[142] Strict error:Non-static method emailWHAT::cloakMail() should not be called statically in /home/zkivetom/public_html/system/library/emailWHAT.php:[142] Strict error:Non-static method emailWHAT::cloakMail() should not be called statically in /home/zkivetom/public_html/system/library/emailWHAT.php:[142] GYIK
Kezdőlap > GYIK

GYIK

Mire jogosít fel a zkivetomag.hu oldalán a regisztráció?
 
Ha Ön regisztrál weboldalunkon, vásárolhat webáruházunkban, valamint rendszeresen megkaphatja hírlevelünket. A webáruház oldalait regisztráció nélkül is megtekintheti, ám ha rendelni szeretne, előbb regisztrálnia kell magát.
 
Hogyan regisztrálhat?
 
Kattintson a fejléc Belépés menüpontjára, majd a Regisztráció részen megkezdheti a feliratkozást. A regisztrációnál a nevét, címét, e-mail címét, telefonszámát, a jövőbeni azonosítóját és megerősített jelszavát kell megadnia. Viszonteladók a fejléc Viszonteladói regisztráció menüpontjával regisztrálhatnak. 
 
Hogyan léphet be oldalunkra a későbbiekben?
 
Ha Ön már regisztrált tag nálunk, és szeretne bejelentkezni, egyszerűen csak írja be azonosítóját és jelszavát a fejléc Belépés menüpontjára kattintva.
 
Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
 
Klikkeljen a Belépés menüpont alatt található „elfelejtett jelszó” linkre, és a megadott e-mail címre azonnal elküldjük jelszavát.
 
Hogyan módosíthatom az adataimat?
 
Adatai módosításához először be kell lépnie oldalunkra. Ekkor a rendszer automatikusan a „Vásárlói fiókjába” irányítja, ahol módisíthatja adatait a már ismert regisztrációs űrlapon, illetve megadhat szállítási címet, és korábbi rendelései adatait is itt találhatja.
 
Mi történik az adataimmal?
 
Személyes adatait, melyeket a regisztráció során megad, és amelyek a vásárlás során jutnak a ZKI Vetőmag birtokába, rögzítjük, azokat titkosan kezeljük, és harmadik személyeknek nem adjuk át. Az Adatvédelmi nyilatkozatunkban részletesen tájékozódhat arról, hogy adatait a ZKI Vetőmag mely tevékenységi körökben használhatja fel.
 
Mi lehet a probléma, ha Ön nem tud belépni, illetve vásárolni?
 
A Webshopban történő vásárláshoz, bejelentkezéshez Önnek böngészőjében engedélyeznie kell a "cookie"-k használatát. Internet Explorer esetén ezt a következő helyen teheti meg: Internet Explorer/Eszközök/Internet beállítások/Adatvédelem. Kérjük, vásárlás előtt ellenőrizze böngészője beállításait! Amennyiben ez nem segít, kérje szakember segítségét!
 
 

Vásárlás a webáruházban

 
Miért érdemes a webáruházunkban vásárolni?
 
Kényelmesen, otthonról is leadhatja rendelését, továbbá értesülhet legfrissebb akcióinkról. Megrendelését gyorsan, hatékonyan és ingyenesen adhatja le kollégáinknak, mindezzel időt, pénzt és energiát megspórolva magának. 
 
Hogyan zajlik a vásárlás folyamata?
 
o Az első lépés, hogy regisztrál és bejelentkezik.
 
o A bal oldali menü segítségével válassza ki a megvásárolni kívánt termék kategóriáját, majd kattintson rá egyszer.
 
o A következő pontban válassza ki a termék csoportot, majd kattintson a termék képére!
 
o Válassza ki, az Önnek megfelelő terméket.
 
o Adja meg a termék darabszámát a termék képe melletti „Kosárba rakom” dobozban.
 
o Ellenőrizze kosara tartalmát, hogy valóban a kívánt termék van e benne
 
o Ha más terméket is szeretne vásárolni, akkor válassza a „Tovább vásárolok” lehetőséget
 
o Ha befejezte a vásárlást kattintson a pénztár gombra.
 
o Ezt követően már csak adatainak esetleges módosítása van hátra, illetve a fizetés és átvétel módjának kiválasztása.
 
Hogyan használja a kosarat?
 
Amennyiben Ön meg szeretne vásárolni egy terméket, a termék leírása mellett található Kosár ikonra kattintva lehetőséget kap arra, hogy a kívánt árut kosarába helyezhesse. A kosarában elhelyezett áruk mennyisége és ára nyomon követhetők az ikon alatt feltüntetett információ alapján.
 
Mit tegyen, ha törölni szeretné a rendelését?
 
Ha törölni szeretné a terméket a kosarából, csupán a Tétel törlése gombra kell kattintania.
 
Hogyan kaphat igazolást megrendeléséről?
 
A megrendeléséről a  ZKI-Vetőmag egy autómatikus e-mailt küld Önnek, melyben részletesen visszaigazoljuk a vásárlást, majd 48 órán belül kollégánk is felveszi Önnel a kapcsolatot emailben vagy telefonon.
 
Hogyan győződhetek meg arról, hogy a megfelelő terméket választom?
 
Az oldalon minden termék mellett megtalálja azok részletes paramétereit. Amennyiben bizonytalan, bátran forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Email cím: Ez az e-mail cím védett a spamkeresőktől, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez
 
A megrendelés után mennyi idő elteltével vehetem kézhez a terméket?
 
A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
 
Mi történik, ha a kiérkezett termék nem felel meg az elvárásaimnak?
 
Lehetősége van a termék visszaküldésére, de a terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. 
 
 

Vélemények, reklamáció

 
Hová fordulhat, ha észrevétele van egy szolgáltatásunkkal kapcsolatban?
 
Véleményét, észrevételeit az ügyfélszolgálat részére elküldheti a Ez az e-mail cím védett a spamkeresőktől, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez email címre.
 
Mit tegyen, ha reklamációt szeretne tenni?
 
Reklamációját szintén az ügyfélszolgálat részére elküldheti a Ez az e-mail cím védett a spamkeresőktől, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez email címre.
 
 
Ha a fentieken kívül más kérdései lennének, vagy a fenti kérdések kapcsán más/további problémák vetődnek fel, akkor keressen meg minket e-mailen vagy telefonon!